FANDOM

La sèrie d'animació Edit

La sèrie d'anime basada en el manga i amb el mateix nom d'"Inuyasha" es va estrenar el 26 d'octubre del 2000 a la televisió japonesa Yomiuri TV (YTV), a mà de l'estudi Sunrise, i va finalitzar el 17 de setembre del 2004 amb 167 capítols. A Espanya, la sèrie de televisió ha estat llicenciada per Selecta Visión, que l'ha editada en DVD. Selecta també inclou el doblatge en català. Tot i això, als primers llançaments tant de pel·lícules com de la 1a temporada, no venien en català. La sèrie ha estat emesa íntegrament en català per Televisió de Catalunya.

InuYasha: Kanketsu-hen Edit

Quan la Rumiko Takahashi va donar per enllestit el manga d'"Inuyasha", Sunrise va reprendre la sèrie d'animació i va crear "Inuyasha: Kanketsu-hen", la continuació de la sèrie, força fidel al manga original. En total té 26 capítols, i també compta amb versió catalana. Inuyasha Kanketsu-hen va començar estrenar-se a la Tardor del 2009 al Japó , que cada setmana emetien un episodi fins que va finalitzar. El dia 3 d'octubre del 2010 el canal Super 3 va començar a emetre a Catalunya els últims episodis finals cada diumenge fins el 28 de novembre que va finalitzar.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori