FANDOM

InuYasha
Manga - Anime

Inuyasha

Informació
Nom japonès: 犬夜叉
Nom anglès: Inuyasha
Nom català: Inuyasha
Primera aparició: Capítol 1; Episodi 1
Afiliació: Kagome, Shippo, Miroku, Sango i Kirara
Família: Germà: Sesshomaru
Muller: Kagome
Cunyat: Sota
Sogre: Senyor Higurashi
Sogra: Senyora Higurashi
Edat: 200 (aparenta 17)
Gènere: Masculi
Raça: Semi-Dimoni

InuYasha(犬夜叉 InuYasha) és un semi-dimoni, fill d'un dimoni i d'una humana. Va estar immobilitzat en un arbre sagrat durant cinquanta anys per una fletxa sagrada disparada per la sacerdotessa Kikyo després d'haver intentat robar l'Esfera dels Quatre Esperits. La Kagome Higurashi va arrencar la fletxa, però poc després, va esmicolar l'esfera. De mala gana van acordar viatjar junts per reunir els fragments que s'havien escampat per tot el Japó.

Aparença Edit

A part de la roba, l'Inuyasha té el cabell ple de nusos, platejat i llarg, gairebé fins les cames. Porta serrell, als costats té cabell que li arriba fins a les espatlles i té els ulls taronges, quasi bé ambre. Al ser un semidimoni té orelles de gos, ullals i les ungles molt afilades. Com que al principi l'Inuyasha passava olímpicament de tothom, la Kaede li va posar un collaret que, amb l'ordre Seu, gosset! acabava pel terra.

Roba Edit

L'InuYasha acostuma a anar amb la vestimenta que acostumaven a dur els sacerdots del període Sengoku.

  • Pantalons: Hakama El seu Hakama i el seu Hitoe estan fets amb Pèl de Rata de Foc. Són un tipus de hakama anomenats Sashinuki a on les cames són dividides amb el Hitoe i reunits als turmells, creant un efecte d'inflador.
  • Jaqueta Hitoe A joc amb els pantalons, el hitoe també està fet amb Pèl de Rata de Foc. Té les mànigues de campana, i l'Inuyasha acostuma a portar els braços creuats, ficant-hi les mans a dintre. El coll és llarg i està obert, aquest fet fa que es pugi veure la camisa que porta a sota, també es pot veure que esta oberta pels braços (pot ser per agafar mes velocitat). És vermella com els pantalons.
  • Samarreta: És una Kosode. La Kosode es portava normalment com una roba interior a l'època Sengoku, i era invariablement blanca. La màniga era més petita.
  • Cinturó Obi: En aquest cinturó hi porta l'espassa d'ullal de ferro.
  • Gorra de beisbol: Quan l'InuYasha va al món de la Kagome acostuma a portar aquesta gorra per amagar les seves orelles de gos.

Atacs Edit

Sankon Tessô

Sankon Tessô

Sankon Tessô: Més conegut con Urpes d'acer, és l'atac estàndard que utilitza l'InuYasha, amb ell pot esgarrapar gairebé qualsevol cosa, encara que de vegades no surt efecte.
Hijin Kessô

Hijin Kessô

Hijin Kessô: Les urpes de sang. Quan està sagnant, l'InuYasha, agafa una mica de sang de la ferida i la llença amb les ungles, creant com ganivetes.

Ferida Del Vent

La ferida del vent

Kaze no kizu: L'atac que més utilitza l'InuYasha amb l'ullal de ferro, també conegut com La ferida del vent. Consisteix en trobar la ruptura de l'energia espiritual (la seva i la de l'enemic), pot matar a 100 cossos a la vegada. Amb més entrenament, no cal la presència de l'enemic.

Bakuryuha: L'utilitza per matar a cossos molt llargs, l'aprèn al capítol 54 de l'anime, i l'utilitza en moments molt crítics.

Kongososha, ferida del diamant Les llances de diamant, li va ensenyar en Hosenki. Llença diamants amb l'espasa.

Akai Tessaiga, Ullal de ferro vermella: Amb aquesta tàcnica l'InuYasha pot trencar barreres, l'aprèn per poder trencar una barrera a l'episodi 75.

Bakuryūha, Tornado Destructor; Literalment raig de corrent explosiu (爆流破), és l'atac més poderós de la Tessaiga, que només es pot utilitzar quan es té un domini complet de la Ferida del Vent. Consisteix en retornar un atac poderós de l'enemic combinat amb la ferida del vent. Només es pot utilitzar contra un yōkai. L'utilitza per primer cop contra en Ryūkotsusei.

Ryuuren no Tessaiga: L'espasa Tessaiga d'escates de drac, permet absorbir energia Meidou Zangetsuha: Traduït com Ona de lluna infernal. És una tècnica que obre temporalment un Meidou (infern en japonès) aquesta tècnica va passar per ambdues espasses, ja que al principi, com que la Tensseiga no existia, la tècnica estava a la Tessaiga. Després, quan Inu no Taisho va separar les dues espasses, va posar a la Tensseiga el Meidou Zangetsuha, per a fer-la "més útil" (segons Sesshōmaru), i després va tornar a passar a la Tessaiga, ja que en Sesshomaru li va permetre a l'InuYasha absorbir-la.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori