FANDOM

Kagome Higurashi
Manga - Anime

Kagome anime

Informació
Nom japonès: 日暮 かごめ
Nom anglès: Kagome
Nom català: Kagome
Primera aparició: Capítol 1; Episodi 1
Afiliació: Inuyasha, Shippo, Miroku, Sango i Kirara
Família: Avi: Avi Higurashi
Pare: Senyor Higurashi (mort)
Mare: Senyora Higurashi
Germà: Sota
Marit: Inuyasha
Cunyat: Sesshomaru
Edat: 15 (18 després de casar-se)
Gènere: Femení
Raça: Humana

La Kagome Higurashi (日暮 かごめ,ひぐらしかごめ, Higurashi Kagome) va néixer al Japó de l'era Moderna com a reencarnació de la sacerdotessa Kikyo. Vivia sense saber que tenia la mítica Esfera dels Quatre Esperits dintre seu fins el dia del seu quinzè aniversari, quan un dimoni la va arrossegar dins del pou Trencaossos que hi ha a casa seva, portant-la cinc-cents anys enrere. Apareixen a l'era feudal, on el dimoni li treu la joia de dins del cos.

La Kagome trenca l'Esfera dels Quatre Esperits en milers de fragments que s'escampen per tot el Japó. Juntament amb el semidimoni Inuyasha, han de buscar tots els trossos de l'esfera per reconstruir-la, abans que caigui a les malvades mans d'en Naraku.

Aparença Edit

Kagome cos sencer

La Kagome a cos sencer

És una noia esvelta, de pell clara. Té els cabells negres, llargs fins a mitja esquena i amb serrell. Normalment, tan en el present com en el passat, porta l'uniforme escolar: un jersei llarg o curt (depèn de l'època de l'any) de color blanc amb puns verd fosc, un mocador del mateix verd amb una línia blanca sobre les espatlles amb un trosset que surt de color vermell. També porta una faldilla de conjunt amb tots els verds que hi ha, amb ondulacions, uns mitjons blancs llargs, fins a sota el genoll i unes sabates marrons. En alguna ocasió ha canviat de roba, però no ho acostuma a fer.

Personalitat Edit

Té un caràcter amistós, amb molta facilitat per ajudar els altres i preocupar-se'n. No obstant, quan s'enfada per alguna cosa, no es talla gens. És força temeraria i valenta, ja que des del primer moment que ella i l'InuYasha van començar amb la recerca de l'Esfera dels Quatre Esperits, no va tenir cap mena de por. En algun moment, s'ha vist que estava gelosa de la Kikyo, per l'amor entre ella i l'Inuyasha.

Habilitats i Poders Edit

Kagome purificació

Purificació de la Kagome

  • Purificació: Aquest poder li permet purificar tot el que toca. Al principi, no n'era conscient, quan ho feia, ni era tan potent com la Kikyo, però a mesura que va passant la història, en va aprenent.
  • Habilitats i poders espirituals: Amb aquest poder, la Kagome és capaç de travessar barreres, encanteris i il·lusions, a més de veure aures malignes. Ja que té molt de potencial, en Migatsuhi els hi va segellar, però, més tard, la Tessaiga d'en Sesshomaru els va alliberar.
  • Detecció de l'Esfera dels Quatre Esperits: Aquesta habilitat, li permet, sigui on sigui, detectar els llocs on es troba l'Esfera dels Quatre Esperits o qualsevol dels seus fragments.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori