FANDOM

Kagura
Manga - Anime

La Kagura a l'anime

Informació
Nom japonès: 神楽
Nom anglès: Kagura
Nom català: Kagura
Primera aparició: Capítol 142; Episodi 39
Afiliació: Naraku, Kanna, Kohaku i les Abelles verinoses
Família: Pare/Creador: Naraku
Germana gran: Kanna
Edat: 17 anys humans
Gènere: Femení
Raça: Bruixa del vent

La Kagura (神楽, Kagura, lit. entreteniment de Déu) és una serventa i el segon engendrament d'en Naraku.

És una domadora del vent, el fet de ser-ho li permet controlar el vent a voluntat així com crear tornados de fulles de vent o moure objectes per l'aire.

La Kagura detesta el seu creador, en Naraku, perquè ell no la deixa ser lliure, aquest odi es tan, que la Kagura arriba a ajudar els seus enemics (Inuyasha i Sesshomaru) per tal de poder vèncer el seu amo.

AparençaEdit

Kagura cos sencer.gif

La Kagura a cos sencer

És una bruixa del vent amb cos humà, atractiva i seductora. Té els ulls de color sense nineta, amb l'iris vermell fort igual que els seus petits llavis. Té les orelles amb punxa i porta el cabell negre i llarg, recollit en un monyo alt (on hi duu les dues plomes que utilitza com a medi de transport per anar-se'n volant), amb el serrell obert pel mig. La major part de la sèrie va vestida amb un kimono blanc, amb franges de color granat, per dintre una camisa blava amb sanefes blanques i per sota una samarreta verd clar llisa. I en l'altra part de la sèrie va vestida amb un kimono blau amb fulles blanques dibuixades, per dintre una camisa vermella amb estampats blancs i per sota d'aquesta la mateixa samarreta de sempre.

Com a complements porta un gran cinturó de tela groga. Un ventall del mateix color que el seu kimono inicial, que utilitza per a fer servir la seva màgia. Unes arracades de boles verdes.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori