FANDOM

Kikyo
Manga - Anime

La Kikyo a l'anime

Informació
Nom japonès: 桔梗
Nom anglès: Kikyō
Nom català: Kikyo
Primera aparició: Capítol 1; Episodi 1
Afiliació: Sacerdotessa
Família: Germana: Kaede
Edat: 17 (no oficial), 18 (anime)
Gènere: Femeni
Raça: Humana

La Kikyo era una sacerdotessa i antiga amant de l'Inuyasha. Va ser ressuscitada per l'ogre Urasue. És la germana gran de la Kaede i la primera encarnació de la Kagome.

AparençaEdit

És una noia força atractiva i alta, té la pell molt pàl·lida i el cabell fosc i llarg recollit en una cua feta per una cinta. També té els ulls de color marró. Va vestida amb el típic kimono de les sacerdotesses de l'època, semblant a la roba de l'Inuyasha, però més cenyida i de color blanc i el cinturó més voluminós.

Personalitat Edit

És una noia amb un caràcter fred. Tot i estar enamorada de l'Inuyasha, mai no ho va demostrar gaire afectuosament.

Història Edit

La Kikyo, inicialment, era la sacerdotesa que purificava l'esfera dels quatre esperits i la protegia de tots els dimonis que volien aconseguir-la. Aquest càrrec, va produir l'enveja de la sacerdotesa Tsubaki. Aquesta, va maleir la Kikyo dient-li que s'enamoraria d'un noi el qual li causaria la mort. Llavors és quan coneix l'Inuyasha, un semidimoni que, com tants altres, li vol robar l'esfera dels quatre esperits una vegada i una altre. A mesura que va veient el noi la Kikyo va sentint alguna cosa per ell, tal com va preveure la Tsubaki.

Un dia que els dos queden per intercanviar-se un objecte. La noia porta un collaret Kotodama (més tard li posarà la Kaede) però en veure què porta ell (una patxina amb maquillatge de la seva mare), se sent culpable i no li dóna. La Kikyo també cuidava un bandit en una cova el qual estava ple de cremades i no es podia moure. L'Onigumo (el bendit), però, estava obsessionat amb la noia. Un dimoni aranya el va convèncer de que si es deixava devorar l'ànima per milers de dimonis, això li proporcionaria un nou cos mòbil i podria estar amb la Kikyo. Així que l'Onigumo, va passar a ser un dimoni híbrid anomenat Naraku.

Aquest nou ésser, però, en comptes d'estar bé amb la noia, el que va fer va ser fer-la patir. La Kikyo va convèncer l'Inuyasha de que, amb l'esfera, en lloc de covertir-se completament en dimoni, podria convertir-se en humà i així poder estar amb ella. L'endemà, la noia va anar a l'arbre sagrat on havien quedat, però qui va aparèixer va ser en Naraku amb la forma de l'Inuyasha que li va fer una ferida mortal, a més de confondre la sacerdotessa. En Naraku li roba l'esfera, contaminant-la i la va deixar al santuari. Després es va convertir en la Kikyo i va enganyar l'Inuyasha. Aquest, sentint-se enganyat, s'escapa la perla, però la noia l'atrapa i l'hi llança una fletxa segellant-lo a l'arbre segrat. Just abans de morir-se, l'hi diu a la seva germana Kaede, que cremi l'esfera dels quatre esperits juntament amb el seu cos (que més tard es reencararà amb la Kagome).

Cinquanta anys després, una bruixa anomenada Urasue, va tornar-la a la vida utilitzant les seves cendres.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori