FANDOM

Mimisenri
Manga - Anime

Mimisenri anime

Informació
Nom japonès: 耳千里
Nom anglès: Mimisenri
Nom català: Mimisenri
Primera aparició: Capítol 287; Episodi 127
Afiliació:
Família:
Edat:
Gènere:
Raça: Dimoni
En Mimisenri és un dimoni amb molt bona oïda que li diu a en Naraku el lloc on es troba l'últim fragment de l'Esfera dels Quatre Esperits.

AparençaEdit

En Mimisenri és un dimoni amb l'aparença d'un ancià nan i calb, de dents punxegudes i una gran barba, que no pot obrir els ulls, aguantat per un bastó per mantenir-se dempeus. La seva principal característica són les seves grans orelles, amb uns lòbuls de la mateixa mida del seu cos, al final de cada orella porta tres cèrcols.

PersonalitatEdit

És un dimoni tranquil i calmat, tot i que li demana amb ironia a en Naraku si el vol absorbir per obtenir les seves orelles.

Habilitats i PodersEdit

En Mimisenri té l'habilitat de sentir tot el que passa en el món, fins i tot sota l'aigua, podent enfocar en un so en particular. Gràcies a això posseeix una gran sabiduria.

També té una gran resistència física al verí demoníac, vivint a l'interior d'un pantà ple d'aquest.

HistòriaEdit

Quan en Naraku apareix davant en Mimisenri, l'oïent li diu que l'ha sentit arribar des de molt lluny, i li demana si planeja absorbir el seu cos per obtenir les seves orelles, però en Naraku contesta que no té cap interès en tenir una desferra de cos com el seu. El motiu de la visita d'en Naraku és per saber on està localitzat l'últim fragment de l'Esfera, tot i que en Mimisenri li diu que ha sentit dir que ja tenia tots els fragments. En Naraku el corregeix dient que li falta un, així que en Mimisenri para atenció per saber on està localitzat. Més tard li diu que el fragment està a la frontera que separa aquest món de l'altre, començant així la lluita per obtenir l'últim fragment.

TriviaEdit

Mimisenri opening

En Mimisenri al cinquè opening

  • Tot i tenir només una petita afiliació amb en Naraku i aparèixer breument en dos episodis, en Mimisenri apareix com un aliat d'en Naraku al cinquè opening.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori