FANDOM

El poble de la Kaede era el poble on la Kikyo i la Kaede vivien. També és el poble on en Naraku va enganyar la Kikyo i l'Inuyasha perquè es traïssin un a l'altre. Està relativament a prop del Pou Trencaossos i l'Arbre sagrat. Al final de la sèrie, en Miroku i la Sango s'hi estableixen i hi formen una família. També és on es casen l'Inuyasha i la Kagome Higurashi. Finalment, la Rin decideix quedar-se en aquest poble per aprendre com interactuar millor amb els humans. El poble està situat a la [de Musashi] del Japó Feudal.

HistòriaEdit

El poble apareix per primera vegada al Manga i a l'Anime quan l'Inuyasha l'ataca i roba l'Esfera dels Quatre Esperits amb l'esperança de convertir-se en un dimoni complet. Abans que pugui escapar-se, la Kikyo el dispara amb una fletxa sagrada immobilitzant-lo contra l'Arbre sagrat. A causa de les ferides greus, la Kikyo mor moments després de segellar l'Inuyasha amb l'últim desig de ser incinerada amb la joia perquè ningú no pugui abusar-hi. Cinquanta anys després, la Kagome és forçada a travessar el Pou Trencaossos per la Dona Centpeus i sortint del pou, apareix al passat. Després de trobar l'Inuyasha lligat a l'arbre sagrat, és portada al poble de la Kaede, on l'argument i la història comencen. Potser és la localització més visitada de la sèrie.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori