FANDOM

Sango
Manga - Anime

Sango caça-dimonis

Informació
Nom japonès: 珊瑚
Nom anglès: Sango
Nom català: Sango
Primera aparició: Capítol 86; Episodi 24
Afiliació: Inuyasha, Kagome, Shippo, Miroku i Kirara
Anteriorment: Kohaku i el seu pare.
Família: Pare: Pare de la Sango i en Kohaku
Germà: Kohaku
Marit: Miroku
Edat: 16
Gènere: Femeni
Raça: Humana
La Sango (珊瑚, "Coral") va ser l'única supervivent del poble dels exterminadors de dimonis. Abans de ser destruït, en aquest poble hi vivien uns humans que havien après la tècnica d'exterminació de dimonis i normalment ajudaven a altres pobles a desfer-se'n. Ella va viure en aquest poble amb el seu germà Kohaku i el seu pare, el cap del poble.

HistòriaEdit

La Sango va viure al poble dels Exterminadors de dimonis amb el seu pare, el líder del poble, i el seu germà petit Kohaku. No es menciona la seva mare. La seva dimoni gat, la Kirara, va créixer amb ella fent que estiguin molt unides. Van aprendre a lluitar molt bé juntes i des de llavors han estat molt amigues. A la Sango li van ensenyar les arts de l'exterminació de dimonis des de ben petita, a l'edat de 16 anys ja era la millor del poble. Només en tenia 10 quan el seu poble va ser cridat al castell del Kuranosuke Takeda per esclavitzar un dimoni ós que els estorbava. El jove senyor del castell es va fixar en les habilitats de la noia i li va demanar de casar-se amb ella. La Sango, degut a la seva poca experiència amb l'amor, va actuar de manera tímida.

Durant la històriaEdit

Quan la Sango va fer la seva primera aparició, va matar un dimoni centpeus que un poble li havia demanat per exterminar. Després va descobrir que aquest dimoni actuava sota la influència d'un fragment de l'esfera, i es va quedar el fragment, juntament amb alguns cadàvers, com a recompensa. Un cop acabada la feina, se'n va anar a casa a descansar fins la seva propera missió. Va parlar amb el seu germà, en Kohaku, que a la seva primera vegada com a exterminadora havia estat molt nerviosa. Li va dir que no es preocupés ja que la seva família i amics estarien allà per ajudar-lo i donar-li força.

Els millors exterminadors del poble van ser cridats per matar un dimoni aranya. També van portar en Kohaku amb ells, de manera que sigués la seva primera experiència com a exterminador. Un cop al castell, el dimoni va posseir en Kohaku i el va obligar a matar a tots els del seu poble menys la Sango, que va resultar greument ferida per el seu germà. Confusa pel comportament del seu germà, va buscar la raó de les estranyes accions. En veure les teranyines enganxades a en Kohaku i que el senyor del castell no tenia ombra, ràpidament va descobrir que en Kohaku estava controlat pel Senyor del Castell i el va tractar de matar. Per ordres del Senyor, els soldats del castell van matar en Kohaku i aparentment a la Sango també. El jove senyor del castell, en Kagewaki Hitomi, després va assassinar el seu pare. Es va explicar que el seu pare havia estat actuant de manera estranya des de feia algun temps i que havia estat posseït. Va ordenar que els exterminadors siguessin enterrats al jardí. La Sango va sortir ella mateixa de la tomba, negant-se a morir. En Kagewaki la va veure i li va curar les ferides.

En Naraku, que era el conseller d'en Kagewaki, va anar i va informar al seu jove senyor que el poble dels exterminadors havia estat destruït i que tots els seus habitants del poble havien estat assassinats. També va explicar que l'assassí havia estat el semidimoni Inuyasha. La Sango va escoltar la conversa i va ordenar que li tornessin les armes i l'armadura, declarant que mataria l'Inuyasha per venjar la seva família. En Naraku, que havia estat el culpable de tot, va enganyar la noia per què ataqués l'Inuyasha, i li va donar un fragment per què no sentís el dolor. La Sango aviat va trobar i atacar l'Inuyasha, però aquest la va poder convèncer que en Naraku l'havia mentit.

Quan el pla va fracassar, en Naraku va fer reviure en Kohaku per manipular els sentiments de la Sango i atacar la resta del grup. La Sango més tard es va unir a l'Inuyasha, la Kagome, en Shippo i en Miroku, per derrotar en Naraku i salvar el seu germà. Com els altres, la Sango buscava venjança contra en Naraku. Però, a diferència d'ells, el seu principal objectiu era rescatar en Kohaku de la influència d'en Naraku i salvar-li la vida.

Vida posteriorEdit

Després de la mort d'en Naraku i el rescat d'en Kohaku, la Sango i el Miroku es van casar i ella es va retirar de ser una exterminadora per ser mestressa de casa. Aviat es va convertir en la mare de tres nens (dues nenes bessones de 3 anys i un nen acabat de néixer). Va permetre que la Kirara anés amb en Kohaku, ja que aquest feia d'exterminador.

PersonalitatEdit

Com que va créixer i treballar com una Exterminadora de Dimonis, té un fort sentit de la responsabilitat juntament amb un cor valent. D'altra banda, té emocions femenines, debilitats, i molts aspectes humans. En conseqüència, la seva personalitat flaqueja depenent dels seus sentiments. Encara que és una persona compassiva, demostra una mica més de caràcter que la Kagome.

La Sango està molt orgullosa de ser una Exterminadora de Dimonis. Sent independent i forta per naturalesa, no li agrada que la gent l'ajudi. Està orgullosa de les seves habilitats per lluitar i mai deixa escapar un enemic un cop li ha posat l'ull a sobre. Lluita agressivament i s'enfrontarà a qualsevol enemic valentament. No mostra cap compassió i té un molt fort sentit de l'obligació cap a complir el seu deure. La seva voluntat a l'hora de lluita és molt forta, i un cop s'ha escalfat és molt difícil de calmar. Fins i tot si, per exemple, és seriosament ferida, continuarà avançant cap a l'enemic fins que el derroti.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori