Wikia

InuYasha Wiki

Sesshomaru

Discussió0
111pàgines en
aquest wiki
Sesshomaru
Manga - Anime

En Sesshomaru a l'anime

Informació
Nom japonès: 殺生丸
Nom anglès: Sesshomaru
Nom català: Sesshomaru
Primera aparició: Capítol 12; Episodi 5
Afiliació: Jaken, Rin, A-Un i Kohaku (temporalment)
Família: Germà: Inuyasha
Cunyada: Kagome
Edat:  ??? (aparenta 18)
Gènere: Masculi
Raça: Dimoni Gos
En Sesshomaru (殺生丸, Sesshoumaru) o Senyor Sesshomaru per en Jaken, és un dimoni gos.

És el germà de l'Inuyasha, però els dos s'odien mútuament al principi de la sèrie, però a mesura que va avançant, aquest rancor va desapareixent. Normalment viatge amb els seu servent, en Jaken, la Rin i un drac de dos caps, l'Ah-Un. Tot i ser un dimoni, no va darrere l'Esfera dels Quatre Esperits.

AparençaEdit

És un dimoni gos. Té el cabell blanc, els ulls grocs i a les galtes porta pintades dues franges de color violeta. Va vestit amb un kimono d'home, per damunt d'aquest una armadura negra, un peto i unes plaques que l'hi arriben per sota els genolls, per damunt l'armadura porta un cinturo de roba groc amb estampats liles. Com a complements porta: l'espatllera d'una armadura, molt innecessàriament gran i amb punxes i a l'altra espatlla porta un pell blanca molt suau i voluminosa.

I com armes, ha portat diferents espases lligades a la cintura, a la part dreta.

RelacionsEdit

RinEdit

Tot i que assegura que no sent cap estima pels humans, la petita nena que viatja amb ell sembla despertar la part més dolça i compassiva del dimoni gos. Tot i que en Sesshomaru tracta de negar-ho, es preocupa per la nena i la protegeix de tots els perills que l'envolten, fins al punt d'abandonar el seu objectiu de venjança i el seu orgull per salvar-la.

JaquenEdit

En Jaquen el segueixi a tot arreu i li intenta donar consells, moltes vegades no li fa cas; tot i així li va salvar la vida i li va donar el bastó dels dos caps que utilitza com a arma.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori